Lazy sunday
11 april 2010 - Zamboanga, Filipijnen
Vandaag een volledige rustdag na het feest. Niet veel nieuws te rapen, gewoon wat genoten van het resort, wat aan de blog gewerkt, weesten zwemmen bij sunset. Straks nog avondeten en proberen via livestream iets mee te pikken van Parijs-Roubaix.
Morgen gaan we naar Santa Cruz, het eiland met het roze zandstrand. Volgens het schijnt zouden we daar alleen zijn. Is niet simpel om naar daar te gaan : moet aangevraagd worden, moet onder politiebegeleiding. De overzet gebeurt via vissersbootje. Spannend !!
De foto's van vandaag zijn wat planten die je hier tegenkomt in het resort, en de sunset.

breng een beetje van da zand mee hé, da we da hier ook eens kunnen bekijken!