Dag Patriek,
we volgen jou via uw blog vanop afstand dus wees gewaarschuwd alle kilo's die erbij komen moeten er terug afgetraind worden....
Een goede reis, veel plezier, leuke ervaringen, aangename contacten en ...veel groetjes vanuit het verre Sente.
Frank en Katrien
evert:
6 april 2010
helaba!
veel plezier hé daar en maak het nie te bont ;)
man man, eerlijk waar, een beetje jaloezie is er wel. haha, maar trek het u nie aan, jij bent daar toch maar!
ben al benieuwdnaar de eerste vehalen.
tot een dezer.
Rita & co:
6 april 2010
Goeie reis en een behouden aankomst. Groetjes aan de Willy!! We missen hem nu al hier in Eeklo op het terras vande Gambrinus.
we volgen jou via uw blog vanop afstand dus wees gewaarschuwd alle kilo's die erbij komen moeten er terug afgetraind worden....
Een goede reis, veel plezier, leuke ervaringen, aangename contacten en ...veel groetjes vanuit het verre Sente.
Frank en Katrien
veel plezier hé daar en maak het nie te bont ;)
man man, eerlijk waar, een beetje jaloezie is er wel. haha, maar trek het u nie aan, jij bent daar toch maar!
ben al benieuwdnaar de eerste vehalen.
tot een dezer.