Vertrek

5 april 2010 - Zaventem, België

Met 10 minuutjes staat de taxi hier. Mijn valieze is gepakt. Hopelijk heb ik alles mee...
Ik ben ermee weg.
Salut en tot later !!!

4 Reacties

  1. Pauwels Willy:
    5 april 2010
    Goede reis en veel plezier al daar.
  2. frank latomme:
    5 april 2010
    Dag Patriek,
    we volgen jou via uw blog vanop afstand dus wees gewaarschuwd alle kilo's die erbij komen moeten er terug afgetraind worden....
    Een goede reis, veel plezier, leuke ervaringen, aangename contacten en ...veel groetjes vanuit het verre Sente.

    Frank en Katrien
  3. evert:
    6 april 2010
    helaba!

    veel plezier hé daar en maak het nie te bont ;)
    man man, eerlijk waar, een beetje jaloezie is er wel. haha, maar trek het u nie aan, jij bent daar toch maar!
    ben al benieuwdnaar de eerste vehalen.
    tot een dezer.
  4. Rita & co:
    6 april 2010
    Goeie reis en een behouden aankomst. Groetjes aan de Willy!! We missen hem nu al hier in Eeklo op het terras vande Gambrinus.