Vrijdag 9 april - the day before
9 april 2010 - Zamboanga, Filipijnen
Nog vlug een berichtje maken voor we de avond ingaan.
Vandaag een uitstap gemaakt naar de bergen. Met een 4X4 er naar toe gereden. Het was redelijk stijl, zonder asfalt op grote stenen. De rit was een belevenis, maar ook wt we daar gezien en meegemaakt hebben. Ongelooflijk mooie natuur, een huis van rijkere Filipijnen (kost zo'n 1,5 mil. frank, en echt een heel mooie villa in aanmaak) en nog één met enorme mooie tuin met zwembad en dieren (sprekende vogel, aapje).
Deze namiddag efkes bekomen in het zwembad. Daarna wou mijn zus persé eens naar de markt. Heb mij opgeofferd om security te spelen. Is niet echt nodig, want de mensen zijn hier enorm vriendelijk !! Maar toch opletten want er zijn hier ook mensen met verkeerde bedoelingen soms, zoals overal trouwens.
Deze avond doen we nog een avondwandeling langs de kust naar de pier en later aan de bar wat bekomen met een fris pintje (om te starten).
Morgen doen we de tranfert naar het resort waar de trouw plaatsvindt. Ik hoop jullie nog verder te kunnen berichten want daar zou geen internet zijn. Als het niet zou lukken volgt later wel een update.

Aan de rest van de familie : ook proficiat, en geniet van al de natuurlijke rijkdom die de Filipijnen te bieden hebben.
enjoy!