19 april 2010 - Puerto Princesa, Filipijnen
Deze foto werd gemaakt op 19 april 2010 in Puerto Princesa, Filipijnen.
men kent ginder ook onze lekkere frietjes !
Schoon klakske Patrick !!
Ge doet da beter of onze ministers, dat noem ik pas 'product placement' !!
grts, aan, Andy, altijd al geweten dat hij een 'lekker stuk' was !!!